25‏/06‏/2026

حدود الصراحة ؛ مش دايماً حقيقة وصدق.
القعدة ويّا الحزن تكون أولى.

أسيب اللحظة تتمكن وما اسبقهاش.

وماخليش حاجة تسرق مني لحظة الحداد.

لو تعرفي إني حبيتك في كلمة — ما يهمّش.
لو إحساسك ما شافش الحب يبقى الكلمة ما تهمّش.
أنا عارف إنك مش شيطان،
واللي مشّاني مش غلطك ولا خوفك ولا ضعفك،
إحنا بس ما عرفناش نتقابل -

ندّي لبعض اللي نستاهله

أنا استاهل وانتي تستاهلي

حدادي عليكي يخصّني

وحاديله حقه عليّ كامل

وعشان اعدّي الأزمة 

مش حاملا وقتي بانجذاب فارغ،

حاحسّ الألم كامل — 

حسيبك توحشيني.
وحاقعد مع وجعي وحاسمع —
حا سمع كويس من غير شوشرة،
ورغبتي حاتكلّم معاها مش حاطفّيها.

حاخد وقتي، ومش ححاول اسبق
أو اخلص بسرعة ، واملا الفراغ بفراغ تاني —
حاخد أجازة ...
حارسم كتير.
وحشني الرسم.

أتمنى تحسي من بعيد براحة، 

تلاقي الخير في كل خطوة.
مع السلامة —

سلام يسري

٢٥-٦-٢٠٢٦